Killer Stories
Levi Bellfield
For years, police suspected Levi Bellfield of crimes including sexual assault, GBH and abduction, but there was never enough evidence to charge him; then they began connecting him with the murders of young blonde women.
Mark Fellows
A tit-for-tat feud on the streets of Salford leaves countless people dead or maimed for life; as a fearful community refuses to talk, detectives strive against the odds to bring suspected killer, "Iceman" Mark Fellows, to justice.