Siberian Cut
Russian Roulette
In frozen Siberia, Sean Vann and his crew of American and Russian loggers battle sub-zero temperatures, cold war machinery and each other, as they strive to make their fortunes and save their families.
The loggers try to increase production after the first week in the forest; a crew member questions his future in Siberia.
Halfway through the season, Sean Vann and his crew finally have their sites on half million dollars of timber. But the first signs of spring threaten to derail their plans and Colonel Panchuk drops a bombshell that could shatter their dreams.