The New Adventures of Winnie the Pooh
Honey, anyone? Winnie the Pooh, Piglet, Rabbit, Eeyore, Tigger, Kanga, Roo and Christopher Robin from the A.A. Milne children's books, along with a few new friends, enjoy a series of animated adventures in the Hundred Acre Wood, courtesy of Walt Disney Studios.
The gang gets into a honey war; the gang accepts its responsibility to Christopher Robin.