Light Shop
Strangers
Jiyoung sits in front of the same bus stop at the same hour every night; Hyunmin, who takes the last bus after work and gets off at the same stop, notices her; one rainy night, he musters up the courage to talk to her and offers her his umbrella.
Detective Sungsik investigates an old man's death that happened in his district; the cause seems to be a natural death, but everything at the scene looks unnatural in his eyes.
An undertaker works in the mortuary on the fourth basement floor of a university hospital and a nurse works in the Intensive Care Unit on the eighth floor; both work the night shift and face mysterious situations in the hospital.
The body of a person without family is brought into the mortuary; as the deceased seems to be full of regrets, the undertaker waits three days as a sign of respect; with their three days, the deceased desperately tries to protect a loved one.