Lovesick
Comedy following the exploits of hopeless romantic Dylan, who must contact everyone he's ever slept with to tell them he has Chlamydia. This is a unique romantic comedy about love and friendship, brimming with humour and mild genital discomfort.
In a flashback to 10 months earlier, Luke drags Dylan and Evie to a posh party in the country. Luke is desperate to sleep with childhood crush Ilona McLeod.
Following the disastrous exploits of 20-something romantic Dylan who must contact all the girls he has ever slept with to inform them that he has chlamydia.
Enthusiastically encouraged by Luke, Dylan sets about tracking down Phoebe who hasn't returned any of his messages. When the two of them show up at Phoebe's family home, they receive unexpected news.