Made For Murder
In this popular true crime series, psychologists, detectives, family and friends walk us through the life stories of serialkillers to discover what caused them to commit their horrific crimes.
Stephen Hough
As a teen Stephen Hough committed an horrific crime, and got away with it. Would he be caught before he struck again?