Night Head 2041
Counterfeit -Deception-
Naoto and Naoya have an encounter with Special Weapons Enforcement at a run-down diner, where the government tracked down the so-called psychic known as Miracle Mick.
The SWE team gets its first mission of investigating a series of bizarre suicides at a school; things go awry when they find out they're just as vulnerable to mind-control as the victims themselves.
With Naoya taken hostage, Naoto gets forced into a risky and dangerous raid on a local television station; when the raid goes wrong, he and Naoya fend for their lives.