Perception
FBI Agent Kate Moretti recruits her former neuroscience professor to help out on a case involving the death of a pharmaceutical executive; Daniel's hallucinations threaten to derail the case.
Faces
Moretti and Pierce investigate a murder in which the suspect has a condition that makes him unable to recognize faces; Moretti is attracted to a new professor.
Pierce and Moretti search for clues when a serial killer from 1986 resurfaces; Moretti's father offers her advice on a case.
Pierce is asked to help investigate the murder of a therapist; Moretti spends time with professor Hathaway; Dean Haley tries to get an alumnus' widow to fund a new building.