Ralph & Katie
There's no rule book for marriage, as two newlyweds navigate their way through love and independence in an uplifting story of life with Down syndrome.
A Friend in Need
When Katie invites recently dumped friend Emma to stay, Ralph soon feels pushed out; their newly hired PA, Danny, tries to help, but things backfire and Ralph must win Katie back.
A mysterious Valentine's card for Katie sends Ralph's imagination into overdrive; it could be from the man who broke her heart; Emma organizes a Valentine's fundraiser.
An unexpected health problem for Ralph prompts him and Katie to think about the future.