Rowdy Sumo Wrestler Matsutaro
The story follows Matsutaro Sakaguchi, a giant roughneck man with strength far beyond ordinary people. He never uttered words like "work hard," "strive," and "dream" like the typical shonen manga protagonist. However, he is stronger than anyone and peerless in sumo wrestling. His greatest weakness is his own carefree personality. He grows into a full-fledged sumo westler.