World's Greatest First Love
After his first love with a handsome upperclassman ends in heartbreak, Ritsu Onodera is over the troubles of love. But when he transfers to a new job he winds up working under Masamune Takano—the senpai who broke his heart!
Ending up in the shoujo manga department at Marukawa Publishing was the last thing Ritsu Onodera expected when he left his father’s company. Worse yet, his first impression of the department and the editor-in-chief have him ready to run out the door!
Ritsu Onodera is a total rookie when it comes to editing manga. When a deadline is looming, he is forced to go to an author’s house and learns just how scary editor-in-chief Masamune Takano can really be. Can he survive this job, or does more trouble await?
Onodera is reeling after finding out Takano’s true identity. How can he work with the man who hurt him so? Between his mixed up feelings and his new work piling up, Onodera also has to handle a new face that is less than friendly and…really close with Takano?!
Onodera’s heart is pounding, his head spinning. Takano wants him, but what is his relationship with Yokozawa? On top of that, Onodera realizes one of his authors won’t make a crucial deadline and must figure out how to get it to the printer in time or else!