Sense and Sensibility
From acclaimed writer Andrew Davies comes this enchanting new adaptation of Jane Austen's classic novel about love and marriage. Will sisters Marianne and Elinor learn that sense must mix with sensibility if they are to find personal happiness in a society where status and money govern the rules of love?
While Colonel Brandon is away on business in London, Marianne and Willoughby find themselves falling in love.
Heartbroken at the hands of Willoughby and Edward, Marianne and Elinor travel to Cleveland; when they return to Devon, there's some good news.