Ser o No Ser
The story of Joel, a 16-year-old transgender teenager who dreams of becoming a great performer, while facing the emotional challenges of his newfound transition.
Carmen proposes her students to perform a love scene and Joel asks Ona to form a couple with him. Ona accepts and they begin to practice together.
Joel realizes that Ricky feels left out ever since he started hanging out with Nora. Because of that, he comes up with a three-way plan to bring back the unity between them.
Joel feels bad ever since he started dating Ona; she still doesn't know he's trans; he's in love and is afraid of losing her.
Joel and Ona's relationship continues progressing without him telling her that he's trans; he must face the moment of truth.