La Otra Mirada
Tobacco, Pants and Jazz
After the murder of the Spanish ambassador in Lisbon, Teresa decides to pose as a teacher at a young girls' academy in Seville.
Rumors about Teresa spread as she resembles the suspect in the murder of the Spanish ambassador; the academy is involved in a crisis forcing Manuela and Luisa to compete for the principal position.
Angela goes with her family to take a portrait and meets an artist who awakens unknown feelings in her; Teresa meets an old acquaintance; though her punishment is lifted, Roberta does not want to attend the Autumn Ball.
The teachers discover that the students are receiving erotic literature; Luisa starts teaching a sex education class and accepts help from Teresa; Roberta receives a mysterious letter.
A photo of Roberta causes tension among her classmates; Macarena attacks another student; Teresa questions Roberta about what happened between her and Rafita.
Manuela decides to subject the students to an aptitude test; Teresa deals with Roberta's departure; Luisa worries about Arcadio beginning a romantic relationship with a student.