Snowfall
A young street entrepreneur, a Mexican wrestler, a CIA operative, a drug-running couple and other characters are set on a violent collision course during the infancy of the crack cocaine epidemic in 1980s Los Angeles.
South Central street entrepreneur Franklin Saint takes a leap into the cocaine game. Disgruntled CIA officer Teddy McDonald allies with a Contra soldier. Luchador wrestler Gustavo "El Oso" Zapata makes inroads with a Mexican cartel family.
Make Them Birds Fly
Franklin struggles with the reality of his new enterprise. Teddy’s distrust of Alejandro escalates. Gustavo confronts his new partners.
Franklin enlists help to retrieve his stolen property. In the midst of a weapons deal, Teddy receives an unexpected visitor. Gustavo, Lucia and Pedro seek a fall guy.
Franklin and Leon deal with the thief. Teddy goes to extreme measures to protect the CIA. Lucia and Gustavo connect in the aftermath of the previous night.
Franklin’s indecision causes issues at Jerome’s 4th of July BBQ. Teddy and Alejandro are stranded. Lucia’s family vets Gustavo.
Franklin turns to Jerome for guidance, resulting in an unexpected encounter. Teddy contemplates a different future for his family. Gustavo and Lucia enlist business partners from Gustavo’s past.