So Cosmo
So Cosmo follows the work hard, play hard lifestyles of the young women and men whose real life experiences inspire the pages of Cosmopolitan Magazine. Always the first to hear what's hot in music, fashion, style, beauty, sex and celebrities; these tastemakers don't follow trends, they create them.