Speed Is the New Black
Noah Alexander and his team run Classic Car Studio in St. Louis, Missouri. They craft finely tuned pieces of precision auto engineering.
A good customer brings a troubled 1965 Ford Mustang into the shop; Noah and the crew attempt to restore life to a 1965 Cobra that is not running.
9-1-1 on a 911
The crew is challenged to bring a perfectly running, near-flawless Porsche and a new Cadillac CTS-V to the next level.
Noah has his hands full modifying a 1957 Chevy Bel Air for a married couple with two separate visions; a mystery client has high demands for turning a 1969 Camaro into a luxury ride.
Noah is excited to take on a Triumph TR3, but his guys don't share his same love for the British racer; Noah pushes for some hot upgrades to the shop truck.
A running and restored 1962 Corvette is chopped and dropped as Noah and team set out to retain the natural beauty of the vehicle while amplifying its performance specs to compete with modern racers.
Noah challenges the team to turn a 1969 Chevelle into a fierce speed demon that will win as many car shows as it will attract speeding tickets.