Supertruckers
The only way to move a 25m giant beam to central London is during the night. However, it will not be easy for Sharpie to find parking. Janet, Matt and Chelsea transport cars from one military base to another.
John, Steve, Deano and Simon move four enormous ninety-ton dumper trucks from South Wales to Tilbury docks.