Trucking Hell
In Buckinghamshire, recovery op Steve must deal with a mattress-stuffed lorry which has hit a low bridge; rookie Paul tries to extract a wrecked car in rural Derbyshire.
A three-tonne passenger ferry is hauled out of the icy waters of a lake so it can be repaired, and there are two cases of massive vehicles stuck in mud.
Recovery op Mark tackles a Vauxhall left dangling over the edge of a narrow canal lock in wet weather, and Daniel helps with a recovery operation after a smash on the M25.