Taffy
After ruining Mrs. M's wedding video, Taffy must somehow find a way to recreate it convincingly, before she realizes that it's gone.
Mrs. M begins revealing parts of her life online, while Bentley's selfies give him a bad reputation; his attempts at fixing things only make Taffy more popular.