Timeless
O ASSASSINATO DE ABRAHAN LINCOLN
Lucy, Wyatt and Rufus track Garcia Flynn to the night of Lincoln's assassination, where he has joined up with John Wilkes Booth; the team debates whether they should alter history.
Flynn and the team are on the run with the era's most infamous mistress in 1962 Las Vegas; Rufus meets an old mentor who may have dark motives; Lucy's personal life starts to crumble; Wyatt tries to change history.
The mystery behind the greatest political scandal of the 20th century is finally solved when Flynn beats our team to the punch in Richard Nixon's Washington. While Rufus and Lucy are set on an investigative course that leaves them both rattled to the core, Wyatt's tragic past erupts, and the secrecy behind Flynn's hidden agenda begins to unravel.