What The Future Holds
Barcelona in the late 60s. Justo Gil is a young man ready to conquer the world as he navigates through the cracks of the Franco regime.
Justo tries to enter Barcelona's high society and begins his double life as an informant.
Justo dreams of retiring and returning to Carme, but his plans are thwarted when Mateo and the police put the girl in their crosshairs.