Would You Rather
Between questions about sexuality and an improvised twerk lesson, Djeneba and Shaï debate their physical assets while enjoying their reunion.
Shaï and Djeneba join Ismael and Aladi on the rooftop that serves as their hideout. They debate the importance of religion in their lives.
At the pool, Shaï, Djeneba, Ismaël, and Aladi tease a sleepy lifeguard and imagine the worst jobs they'd take for a huge salary.