Yuyu Hakusho
Teen hoodlum Yusuke is having a typical day – until he makes the ultimate sacrifice by diving in front of a speeding car to save a little boy’s life! Is it really time for this brash young man’s existence to come to an end?
With his rival Yusuke gone, Kuwabara is the new kid to beat, which means he’s making plenty of enemies. Yusuke isn’t fond of this classmate, but if he wants to win back his life, he’ll need to give him a ghostly hand.
Back in the flesh, Yusuke finds he can see supernatural creatures hiding in the living world and quickly hunts down a demon criminal. With this move, he learns his adventure is only beginning. Yusuke is now a Spirit Detective!
Three demon thieves have muscled their way into King Yama’s vault, stealing the three Artifacts of Darkness. Yusuke must recover the artifacts and bring the thieves to justice before they unleash their powers upon the Earth.