Personal Velocity: Three Portraits
Based on Rebecca Miller's recently published book of short stories, "Personal Velocity" tells three tales of women as they escape their current situations. Segmented into three parts, Greta (Parker Posey), Delia (Kyra Sedgwick) and Paula (Fairuza Balk) have one thing in common, each struggle to flee from the men who confine their personal freedom.