The Prestige
An illusion gone horribly wrong pits two 19th-century magicians, Alfred Borden (Christian Bale) and Rupert Angier (Hugh Jackman), against each other in a bitter battle for supremacy. Terrible consequences loom when the pair escalate their feud, each seeking not just to outwit -- but to destroy -- the other man.