Wine Masters: Alentejo
Until recently the Mouchão winery in Alentejo had no access to electricity, so they were forced to stick to ancient traditions. This is one of the only places where these traditions are upheld, and it turns out that these wines have the best aging potential in the world. The Reynolds family lost Mouchão during the Carnation Revolution and regained it years later in a completely neglected state.