S1, E5: Jô Soares was much more than one of Brazil’s greatest communicators. He was a friend, a mentor and a generous person who turned every encounter into a special moment. Throughout his life, he showed affection and care to those by his side, whether on stage, behind the scenes, or in his personal life. In this episode full of affection, moving stories emerge spontaneously in the accounts of friends, coworkers, and people who shared unforgettable moments with him. Through these memories, we reveal a Jô Soares beyond the spotlight: human, welcoming, and deeply generous. A sensitive tribute to an icon who marked generations with his talent and his heart.