S1, E5: Tulipa Ruiz is a Grammy-winning singer and multimedia artist. Françoise is an artisan, creator and lives in contact with nature. They are women who are not afraid to throw themselves into life. Motivated by the stories of Tulipa and Françoise, Alexandre shows that the size of the change doesn't matter when creating looks full of memories.