Norah Jones - Plays Baloise Session
When Norah Jones took to the world stage in 2002 with «Come Away With Me», little did she guess that she would trigger a paradigm shift in pop music with her «moody little disc». As a pianist her influence is jazz, but as a singer-songwriter she sits firmly in the country tradition of Hank Williams and Willie Nelson. Only the wonderful version of «Cold Cold Heart» on Norah Jones' first album be...