CHUVA DE LIKES
Who makes you laugh the most on your TL? Fernanda Concon talks to Marco Luque, Marcelo Madureira, Yarley Ara, Nath Cruz and Angelo Morse to find out about the difficulties and the drama of making people laugh on the internet.
We show our lives on social media, but we are not all influencers. A topic full of surprises and great characters. Fernanda Concon talks to Bruna Vieira, Mariam Chami, Caio Braz and Marcela Lopes.
One who does not follow a beauty influencer may cast the first lip gloss!Fernanda Concon is passionate about the subject and visited Jana Rosa, Adam Mitch, Mirella Qualha and Letícia Gomes. You can't miss it!
We respect the diversity of our bodies without losing sight of quality of life. Fernanda Concon chats with Marcio Atalla and works out with Marcio Lui and Mia Lopes.