República do Stand-Up
Murilo Gun; Fábio Rabin; Murilo Couto
Comedy Central presents the best stand-up comedians in Brazil. Republica do Stand Up is better than ever! Tonight's show includes: Murilo Gun, Fábio Rabin and Murilo Couto.
Actor and radio presenter Ênio Vivona perform. Joining him are stand up comedians Rodrigo Fernandez and Igor Guimarães.
Stand-up comedians Criss Paiva, Nil Agra and Felipe Ruggeri perform in the most hilarious, funniest show.