This classic series takes us to America's favorite small town, Mayberry. The Andy Griffith Show serves up wit and warmth as Sheriff Andy Taylor (Andy Griffith) and bumbling Deputy Barney Fife (Don Knotts) solve the town's misdeeds. Along with Opie (Ron Howard) and Aunt Bee (Francis Bavier), they bring us many down-home laughs.
Andy and Barney must figure out a way to prevent a farmer's goat who has eaten a load of dynamite from blowing up Mayberry.
Andy and Barney look forward to seeing their high-school sweethearts at the Mayberry Class of '45 reunion.
Andy uses common sense and Barney uses modern technology to solve several burglaries at a filling station.