Man on Fire
In a Mexico City wracked by a recent wave of kidnappings, ex-CIA operative John Creasy (Denzel Washington) reluctantly accepts a job as a bodyguard for 9-year-old Lupita (Dakota Fanning), the daughter of wealthy businessman Samuel Ramos (Marc Anthony). Just as Creasy begins to develop a fondness for the young girl, a bloodthirsty gunman (Jesús Ochoa) kidnaps her. Now, Creasy must pick off a succession of corrupt cops and criminals to reach his ultimate object of vengeance.