Spy Game
Redford stars as CIA operative Nathan Muir, who is on the brink of retirement from the field, when he learns his protégé Tom Bishop has been arrested in China on a charge of espionage. No stranger to the machinations of the CIA's top echelon, Muir hones all his skills and irreverent manner in order to find a way to free Bishop.