The Take
Hard-working, middle class family man Felix Delgado works for Dunbar Security, an armored transport company, and finds himself in the middle of a carefully orchestrated heist. Upon recovery, in addition to battling mood swings, pain and paranoia, Felix discovers that he's the prime suspect in the robbery, and takes it upon himself to do what the FBI and the police can't seem to handle: finding the real perpetrators and clearing his name.