Oh, to Be on the Bandwagon!
Oh, to Be on the Bandwagon! is a 1972 Danish drama film directed by Henning Carlsen. It was entered in the 22nd Berlin International Film Festival. The film was selected as the Danish entry for the Best Foreign Language Film at the 45th Academy Awards, but was not accepted as a nominee. For her role as Elly, Lone Lindorff won the Bodil Award for Best Actress in a Supporting Role.