Puffins Impossible: Action Pack 16
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 16 includes 3 amazing episodes: Case of the missing goat, Fly, walrus, fly and Say Freeze! Case of the missing goat: Detective Tac finally has a case - and not a moment too soon! Albert is missing, and Tac suspects foul play. What happened and where in the world is this missing goat? Fly, walrus, fly: Walrusses don't usually float in the air, but when a gravity gun is introduced, everyone will have to find a way to keep their feet on solid ground. Say freeze!: Otto's new invention is something totally different: a camera that freezes everything it captures in its lens! Now Otto is freezing Taigasvillians left and right and the Puffins have to put a stop to it.