Puffins Impossible: Action Pack 18
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 18 includes 3 amazing episodes: Meteorotto, Desp-oil and Solution to pollution. Meteorotto: A curious meteor is found in Taigasville, and Otto wants first dibs. It will come back to haunt him when he realizes strange powers shouldn't always be messed with. Desp-oil: What would you think if the world around you suddenly became dark and inky? That's what the puffins need to answer when careless oil spill pollute their bay. Solution to pollution: Otto has been burning wood for fuel for quite a while now, and deforestation has reached a breaking point. It's up to the puffins to stop him and make him see there's a greener alternative!