The Bachelorette 1701
S17, E1: Katie Thurston, a fan favourite from The Bachelor, begins her journey to find love. Former Bachelorettes Kaitlyn Bristowe and Tayshia Adams help Katie as she meets 30 suitors trying to impress her.