A Life of Crime
S1, E3: The Fugitive Hunters get into a high-speed chase to catch a convicted murderer from Bakersfield, Calif.; a fugitive from Los Angeles indicted for drug trafficking and impersonating an ICE officer tries to stay one step ahead.