Fugitive Hunters: Mexico
An elite unit hunts U.S. fugitives hiding in Mexico, using intel from FBI, DEA, and local authorities to bring them back to face justice.
The Fugitive Hunters are tracking a California man wanted for drug and firearm trafficking who thinks he's safe in a quiet beach town.