Hiding in Plain Sight
S1, E4: The Fugitive Hunters are tracking a California man wanted for drug and firearm trafficking who thinks he's safe in a quiet Mexican beach town. Then, the agents are on the hunt for a young convicted drug trafficker who has a lot to lose.