Alicia Kozakiewicz
S1, E5: 13-year-old Alicia Kozakiewicz vanishes from home in a Pennsylvanian suburb; the FBI initiates an intense multi-state investigation; fears run high after the discovery of a sinister plot designed by a child predator on the family computer.