Three Days to Live
Beverly Carter
Successful real estate agent Beverly Carter vanishes after meeting a buyer in Little Rock, Ark.; as police investigate they discover a plot to cash in on her wealth which points to several suspects.
When a cop's daughter fails to return home from a shopping trip, he fears the worst; detectives know they have little time to track down the missing Kansas teen.
21-year-old Anita Wooldridge is kidnapped from her home in broad daylight in Kokomo, Indiana. Police fear the worst when a violent suspect emerges.
13-year-old Alicia Kozakiewicz vanishes from home in a Pennsylvanian suburb; the FBI initiates an intense multi-state investigation; fears run high after the discovery of a sinister plot designed by a child predator on the family computer.