The Price of Duty
John Garcia
Even with having solved over 500 murder cases as a detective of the Los Angeles Police Department, John Garcia's darkest demons arise when he begins investigating the murder of Oscar-winning Cambodian actor and activist Haing Ngor.
Dimitry Ruvin
When a young retail merchant is brutally murdered inside a Lululemon store in upscale Bethesda, MD, a rookie detective, Dimitry Ruvin, unearths one of the most remarkable twists in the history of law enforcement.
Detective Terry King of Camden, N.J., gets called to the scene of a tragic homicide that changes his life forever; the investigation of a brutal death causes him to form a lasting bond with a surviving victim who holds the key to finding justice.
Two murders take place on the same logging road years apart, and Detective Lane Youmans becomes convinced they are connected, doing everything he can do to find justice and uncovering more than anyone ever suspected along the way.