All Dressed Up
S4, E8: Cassie tries to track down a long-lost wedding dress that once belonged to Elizabeth Merriwick, while Sam works on the guest list for their rapidly approaching wedding. Abigail speeds along a building permitting process with Martha in hopes that the new man in her life will move his business to Middleton.