Good Witch
Cassie and Grace Nightingale do their best to welcome their new neighbors, but when they are met with resistance, they must use a bit of magic to help them embrace life in Middleton.
Apologies & Remembrances
As Cassie continues to be at odds with Sam, Grace experiences trouble with Nick Samuels when she is blamed for stealing her school’s mascot.
As Middleton prepares for the annual Heritage Ball and 10K Run, Cassie must help a mysterious guest at Grey House who appears to be hiding secrets from her past.
Cassie’s cousin Abigail unexpectedly arrives in Middleton, causing complications in everyone’s life – especially Grace, who quickly takes to Abigail’s charm.
After Abigail’s disrupting things in Middleton, Cassie and Grace come to surprising realizations about their own lives.