Every Witch Way
After moving to Miami, strange things begin to happen to Emma; Emma meets her new crush and his popular girlfriend.
The Big Rescue
Emma and Maddie struggle to master their powers after discovering that they are witches; the Sharks set off a smoke bomb to get out of taking a test.
Maddie casts a spell on Emma that sends her to the nurse's office; Emma meets her magical guardian, Lily; Lily reveals that Emma's powers can be stolen.
Emma's powers intensify when she finds the Hexoren; Maddie learns to undo spells; Diego tries to hide the discovery of his powers; Emma prepares for her first date with Daniel.
The principal grows suspicious after catching Emma and Maddie having a magical fight; Diego and Mac have crushes on Katie.