The Ghost and Molly McGee
The Curse; First Day Frights
The McGees move into their forever home to find it's already occupied by a ghost named Scratch. Thanks to Scratch, Molly struggles to make a good first impression at school.
Howlin' Harriet; The Unnatural
Molly attends a camping trip to answer the most important question of her life: Who will her best friend be? Scratch teaches Molly's softball team what it feels like to win.
Molly raises money to rebuild the old Brighton Bandshell and bring the town together. Molly and Scratch try to find a band to headline Brighton's first bandshell concert.
When the McGees are tight on cash, Mom turns to an app called Gig-Pig. Molly learns mo' money means mo' problems when she and Andrea team up to make a scary movie.
When Scratch tells Molly he can get Abe Lincoln to help with her project, he scrambles to cover his lie; when Mom and Grandma Nin aren't getting along, Molly makes them make up.
Molly tries to throw Libby the best Bat Mitzvah ever, but misses the mark. When Darryl gets in trouble at school, Molly volunteers to help reform his ways.